26 lipca 2012

Sześć - Powrót. :>

Cześć. Ostatnio na blogu nie pisałam wcale co było spowodowane kompletnym brakiem ochoty na robienie czegokolwiek.. Postaram się nadrobić zaległości. :) 
Przyznam się, nigdy nie czytałam Harry'ego Potter'a choć jestem fanką filmów. Jakiś czas temu postanowiłam się zrehabilitować i jestem na etapie Więźnia Azkabanu. Mam nadzieję że przeczytam wszystkie części bo zwykle kończę przy 3/4.

Co do spodni które kupiłam sobie jakiś czas temu (patrz post Czwarty) miałam je na sobie dwa razy ponieważ kompletnie mi nie pasują do niczego. Nie wiem jakie kolory kontrastują z tym na spodniach. 
Może ktoś ma pomysł jak to nosić? A przede wszystkim do czego one pasują? 
Bluzka? Koszulka? Koszula? 
Nie wiem, ale mam nadzieję że ktoś kto to czyta wie i da mi znać. :) 

Ombre które miałam w planach nie "wypaliło". Sama sobie je z głowy wybiłam obcinając włosy. Wyglądam mniej więcej żałośnie. :3 

Bardzo mi się to podoba. Słodkie. *.*

Miłej nocy! :>

Brak komentarzy: